MLM Network Marketing
Multi Level Marketing
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum MLM Network Marketing Strona Główna
->
Analizy rynkowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reklamy przedstawicieli firm MLM
----------------
Kosmetyki
Zdrowie i Medycyna
Inne
Firmy MLM
----------------
Amway
Zioła i Kosmetyki
Finanse
Różne
Teoria MLM-u
----------------
Sprzedaż bezpośrednia
MLM
Analizy rynkowe
Ciekawe linki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Oopemenlo0
Wysłany: Nie 4:43, 04 Lut 2007
Temat postu:
WOOOOW!
http://...-....info/
Admenburfa66
Wysłany: Śro 5:49, 24 Sty 2007
Temat postu:
Check my blog:
http://jayna-blog.info/
Aeenmapjola95
Wysłany: Wto 21:46, 23 Sty 2007
Temat postu:
Check my blog:
http://jayna-blog.info/
Doortapmapjo16
Wysłany: Pon 8:37, 22 Sty 2007
Temat postu:
X X X
http://...-....info/
Abadmengh81
Wysłany: Sob 6:16, 20 Sty 2007
Temat postu:
my archive
http://iam-brunette.info
Menedżer
Wysłany: Wto 14:45, 27 Wrz 2005
Temat postu: Sprzedaż bezpośrednia - Badania
Sprzedaż bezpośrednia - Badania
W 2000r. ponad połowa polskich rodzin przynajmniej raz skorzystała z oferty bezpośredniej sprzedaży. Najszybciej popularność zdobywają sobie zakupy za pośrednictwem poczty. Z ofert znalezionych w skrzynkach pocztowych skorzystała co najmniej raz jedna trzecia respondentów, do zakupów za pośrednictwem katalogu przyznaje się prawie tyle samo (29%) rodzin. Niemal co piąty respondent kupił towar za pośrednictwem oferty zamieszczonej w prasie, a co ósmy skorzystał z oferty zakupów za pośrednictwem telewizji (teleshopping). Popularne na świecie zakupy poprzez Internet w Polsce wciąż są zjawiskiem znanym z własnego doświadczenia jedynie wąskiej grupie 1,6% respondentów.
Co przekonuje nas do zakupów za pośrednictwem ofert?
Przede wszystkim korzystna cena - taką odpowiedź podał co piąty respondent. Jakość produktu jest mniej ważnym argumentem, wymienianym tylko przez co dziewiątego respondenta. Jeszcze mniej ważna jest szansa wygrania przy okazji zakupu nagrody - taki powód deklaruje co dziesiąty. Także co dziesiąty respondent twierdzi, że do skorzystania z oferty zachęciła go niedostępność towaru w sprzedaży detalicznej. Czynniki takie jak wiarygodność firmy oferującej produkt, możliwość opłat ratalnych czy płatność dopiero po otrzymaniu towaru okazały się ważne dla ok. 6% respondentów.
Kto korzysta z ofert sprzedaży bezpośredniej?
Przede wszystkim (60%) mieszkańcy małych (do 10 tys. mieszkańców) gmin, ale nie tylko: niemal co piąty klient pochodzi z miasta powyżej 100 tys. mieszkańców. Wśród kupujących tą drogą najwięcej jest osób z wykształceniem średnim (36%), dużo z zawodowym (30%), i niemal tyle samo - z wyższym (28%). Z ofert najchętniej korzystają rodziny o dochodzie 1000-1400 zł na miesiąc (co piąty respondent deklaruje dochód tego rzędu), lecz także mniej zasobne, o dochodach 800-1000 zł (16%). Rodziny o wyższych dochodach korzystają z bezpośrednich ofert rzadziej, niż te zarabiające niewiele.
Dane pochodzą z badań firmy Claritas Polska, która prowadzi ogólnopolską akcję zbierania danych na temat stylów życia i zachowań konsumenckich Polaków.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin